veel gestelde vragen

FAQ

 

Ik ben een nieuwe klant en wil graag een bestelling plaatsen, is dit mogelijk?

U kunt uw bestelling plaatsen nadat u zich via het contactformulier bij ons heeft aangemeld. Hierna zullen wij u voorzien van een eigen account waarmee u kunt inloggen op onze webshop.

 

Kan ik als particulier ook klant worden?

Wij verkopen niet aan particulieren en kunnen dus uitsluitend onze producten leveren aan bedrijven.

 

Waarom zie ik geen prijzen terug op de webshop?

Door de onstabiele markt is het op dit moment voor ons niet haalbaar de prijzen up to date te houden. Hierom hebben wij gekozen op dit moment de prijzen niet te tonen. U kunt als nieuwe klanten altijd een offerteaanvraag doen via het contactformulier. Bent u al klant bij ons en wilt u van een specifiek product de prijs weten? Neem dan contact met ons op via e-mail of telefonisch.

 

Waar kan ik terecht voor andere vragen, feedback of klacht?

Hiervoor kunt u gebruik maken van het contactformulier. Bij verzoek om contact met u op te nemen geeft u dan s.v.p. duidelijk aan wat het onderwerp is zodat wij uw vraag, feedback of klacht direct aan de juiste persoon binnen ons bedrijf kunnen doorzetten.