Zoeken

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Je bestelling wordt over het algemeen geleverd binnen enkele werkdagen mocht het door omstandigheden onverhoopt anders zijn zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Creditcards: Je kunt bij ons betalen met alle bekende creditcards.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.
  • PayPal: Veilig betalen via je eigen PayPal account, gekoppeld met je eigen creditcard of bankrekening.
  • AfterPay: Veilig achteraf betalen binnen 14 dagen.
  • Apple Pay: Betaal met je iPhone, Apple Watch, iPad en Mac via jouw Apple Wallet.
  • Cadeaukaarten: Bij ons kun je gemakkelijk je cadeaukaarten inwisselen door jouw cadeauboncode in te voeren in stap 4/4 van het afrekenen.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Na 30 dagen heb je nogmaals 14 dagen de tijd, mits ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. Je krijgt dan het aankoopbedrag en eventuele verzend- en betaalkosten teruggestort. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening. 

Retourneren

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvangt u van ons een track&tracecode van de betreffende leverancier. U kunt dan via de website van de leverancier uw zending volgen.

Betaal ik verzendkosten?

De bezorging van al onze producten is gratis bij aankopen boven de € 50,- voor Nederland en België. Zendingen voor minder dan € 50,- brengen wij € 5,95 in rekening.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Er zijn geen kosten verbonden aan retourneren tenzij anders vermeld. Meld uw retour aan via het herroepingsformulier en wij sturen u de informatie toe over het retourproces, ook kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen.

Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?

U kunt geen specifieke bezorgdatum kiezen. Binnen Nederland worden meeste pakketten de dag na verzending geleverd. Echter kunnen wij op dit gebied niets voor u betekenen vanaf het moment dat wij de zending overdragen aan de leverancier.

Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover je zullen nakomen.

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan. Neem dan contact met ons op via het onderstaande nummer.

06 - 38 823 988
035 - 2203038
info@horecahandel035.nl

Openingstijden

Ma. t/m vr. 9:00 - 17:00
Zaterdag 9:00 - 17:00
Zondag Gesloten
Feestdagen    Nieuwjaarsdag & Koningsdag gesloten

Contactformulier